K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Monday, October 7, 2013

Tumbler Holders for 2 kanak2 riang :D

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasa mcm dah lama dah tak pos pasal aktiviti menjahit saya.
Ya, saya masih lagi menjahit walau agak slow sikit.
Menjahit pun banyak projek personal, untuk anak-anak sahaja.
Kali ni saya share hasil jahitan saya terbaru, tumbler holder.
Sudah lama budak dua org ni minta tumbler baru, tapi Ummi depa yang buat tak tahu.
Mana tidaknya, tumbler hanya boleh bertahan seminggu dua sahaja, lepas tu sudah tak diperdulikan.
Kali ini saya nekad beli tumbler yang tiada gambar Thomas, Cars, Chuggington atau Barbie, Princess whatsoever. Muncung jugak awal-awal tu.
Husna tetap pujuk saya belikan tumbler Princess.
Tapi saya tidak pedulikan..

Jadik..nak senang (dan kreatif laa kan.. dan cheapskate mama :p), saya jahit tumbler holder..
senang sangat cara jahitnyaa..


Okeh si Princess saya berpuas hati dengan beg kecik princes dia..

Abang Hadiff pun OK! Passed!

Budak2 puas hati.. Alhamdulillah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...