K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Friday, November 16, 2012

Hasrat (ngidam) tertunai sudah :)

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,

Saya sejak akhir-akhir ni asik mengidam jaaa (hehehehhehe nak buat lagu mana kan).
Tapi selera mengidam tu dasat sangat...huhuhuhu takut mak
Kalau dah sampai terbayang-bayang, memanglaa tak tertahan-tahan.
Ini semua gara-gara group underground saya yg banyak menabur racun sulam-sulaman ni.

Maka since mak pun dah tak daya nak halang dari terus teringin dan teringin..
mak terus sambarlaa sebiji kereta mesin sulam
Nasib baik ada kedai apek kat Sungai Petani tu masih offer promo price rm1999.50 (cehh lima kupang pun apek ni berkira..huhuhu)..tapi takpa la kan, since si apek ni mai hantaq dan buat demo kat rumah :)

Ni mesin saya in action buat pertama kalinya..

 Brother Innovis 950, ini ja yg termampu buat masa ni

Ini pula projek pertama saya, si kucing miang..meoww meoww...
Husna dah banayk kali suh saya tampal kat baju dia


Banyak betul kain felt yg saya beli...nantikan sellable produk pertama dari saya dengan menggunakan mesin ini.. :)

Selamat Berhujung minggu!!

2 comments:

Unknown said...

waah kagum..

Unknown said...

salam..sy der tbace pase pump breast FS tu boleh men kutu.. boleh bgtau sy siapa yg wat kutu tuh... sy bakal mlahirkn bby yg ke3 bln 2 thn dpn.. pm sy kt fb sy boleh...plz..
http://www.facebook.com/cheqgu.malisretusa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...