K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Monday, September 28, 2015

Gubah bunga ler pulak

Tetiba..hahaha
Nak gelak pun ya
Yaaa saya dah setat berbunga bungi kat rumah.
Tp anda jgn risau, rumah saya masih children friendly home.
Tiada pasu yg boleh dipecahkan.
Hatta jika bunga-bungaan ditarik2, peduli apa....cocok laaa balikkan....
Asalnya tgk hat dah siap gubah kat A2Z tp harganya rm150. Gulp!!! Mahainyaaaa..,
So dengan keazaman yg tinggi, saya gigih pilih bunga sedangkan saya sedar akan diri ini memang tak kreatif langsung!!! Hahaha.
Oklaaaa pas tarik bunga sana, letak balik, tarik hatnu pulak.. Oklaaa dgn harga rm110... Seppp patpuloh hinggit tawww...


Ni kira bukti aaaa yg saya gubah sendiri.


Ok? Amacam?
Bapok susah nak bg simetri kepala bunga tuu.. Patut tgk youtube dulu berlajaq hahaha.

So far, pasu tu masih tegak berdiri kat meja. Ada gakla tangan kecik dok tarik2 rantaian ala kristal tu., haipp kan aja. :p

Ok lah. Kot teringat nanti, saya update lg cerita..
Babaiii!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...