K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Sunday, September 27, 2015

Sepagi di sg sempeneh

Assalammualaikum...
Kalini nak cita pasai mandi sungai..
Aktiviti best bila balik kg opah.
Mak angkat saya yg saya kenai sejak 10 tahun yg lalu.
Syukur. Alhamdulillah....hubungan ini masih kekal dan makin erat.

Sg sempeneh dah makin cantik dan yg penting......bersih!!


Suka sgt budak2 ni..


Baby besaq saya yg takut nak masuk dlm ayaq..


Gigih gilaaa susun batu! 


Ok dah!! Nak ujan! Jom balik!
Takut wooi situ mmg ramai yg dah arwah sbb kepala ayaq. Kepala ayaq tu adalah ayaq laju turun dari hulu sbb ujan kat bukit. Bahaya weyyyy!!

Ok tu jalah...
Ciao!

2 comments:

missdicup said...

Assalamualaikum wbt,

Nak tanya..puan terima tak tempahan kalau saya nak hantar boba untuk di-pimp. Contact saya nordiyanaishak[at]yahoo.com.my

Saya try cari no contact puan, tapi tak berjaya. Saya di area Bertam, Kepala Batas..tq :)

Rozy said...

Miss,
Boba saya pun tak di pimp sampai kesudah hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...