K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Monday, February 25, 2013

Personalised Towel!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

AnnaRozy Homemade Kids Couture melangkah setapak lagi ke hadapan with our new product PERSONALISED TOWEL.

Ni adalah towel2 yg telah disiapkan oleh Mr Abah. Mr Abah yg siapkan tempahan-tempahan sulam ni. Saya baru saja launch product ni hari Khamis yg lepas, dan total order yg saya sudah terima sudah melangkaui 70 helai. Alhamdulillah..... macam tak percaya ja dengan sambutan yg saya terima.











Harga personalised towel ini bermula dari rm25 termasuk sehelai tuala, satu sulam tampal dan 2 barisan nama. Saiz tuala adalah 24"X48".

Boleh tgk update hasil sulam tuala ini kat PERSONALISED TOWEL.

Antara sebab kenapa anda perlukan personalised towel ini.
1- Confirm tak hilang towel ni kat kindy :)
2- Anak2 pun seronok mandi sebab towel ada nama mereka dan applique yg depa suka (anak2 saya laaa ni :p )
3- Kadang2 balik kampung, mudah sungguh hilang towelkan?
4- Dan banyak sebab lagi yg hanya anda sebagai mak-mak tahu..hehhehhe

So kalau nak order bolehlaa contact saya dengan PM saya di page Annarozy Homemade Kids Couture ya.

 Terima kasih!

2 comments:

Mila@Rimbun said...

tahniah rozy... rezeki baby baru tuhh hihi

BLuRpL3 said...

tahniah rozy..happy for you!

let exchange link. do come, visit our blog & be our follower too =)
http://blurplediary.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...