K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Friday, July 17, 2009

Heran betoi Laaa..

Ish.. memang mengherankan.. i know this is not happenning to my son saja..I guess keBANYAKannya memang camtu.. ish.. apa lagi dia nak.. ku dah beli toys, Abah dah beli pekho <--alaa yg leh korek-korek tuu.. sowii laaa budak kechik nih nak concentrate men lama-lama.. Dah lama ku perasan.. Hadiff seems to be really excited whenever he get hold on my purse.. in fact MY purse seems to be more attractive than Abahnya worn off wallet... heran tullah.. dan Hadiff sangat suka duit... oopss..duit kertas saja... syilling xlayan..pantang jumpa.. mata duitan tul laa anak Ummi nih haa..

Apalaa ada lam purse Ummi nih?

Wahh..banyaknyaa duit leh beli sekrim nih

Tengoklaa bahagia nyaa diaa
Lariii...Umii dah kejaq!!!

Me, redha ja as long as he is hepi..tp duit ku memang bertaburan laa.. ku kutip balik satu-satu.. just satu benda ja ku xtahan..eiiii sukaaaa sangat masuk lam mulutt... eiiiyeeee....

Mesti anak-anak you all camtu gak kaann.. Have you notice any of your DS and DD's particular preferences? Ada yg suka men periuk kann... or anything else? Do share with me.

Thanks ya!!




9 comments:

Normaliza said...

Ish..memang bebudak camtu ke ek? anak ku juga suka beno main purse. tak kira la sape punya, janji purse & ada duit KERTAS. terpaksa redha je kan..

Rozy said...

ekkekkeee..

ish...sama laah kan.. nanti nak jadik jutawan kot no..

mirah said...

anak mirah pun sama. Si kakak suka amik duit dari wallet abah transfer wallet dia, si adik pula pantang jumpa duit syiling pastu masuk mulut. Risau betul. Tak leh leka klu tgk diaorg jumpa duit..

Mama Shinta Musraika said...

Salam Rozy..

Shinta tak nak main dengan mainan.. dia nak main dgn menda bukan mainan.. kadang bila ku masak, ku bagi dia tutup periuk & sudi.. so dia akan ketuk tutup periuk dgn sudu tu. wah! sukenya dia! tapi hanya dlm 15 minit.. pastu bosan & mula lah nak 'tolong' masak kat dapur :p
mujurlah ada pagar so dia akan merenggek kat pagar smpai ku 'cair' dgn renggekannya hehehe..

ILA said...

faiz mmg tak suka main menan dia..yg dia suka,segala pingan mangkuk kat dapur,walleet,duit...pendek kata,menan depan mate tak layan...huhhuhu

Dayah said...

sama la dgn Shukrina ..suka sangat dgn purse and duit..mg berterabur sedia la duit2 tuh...purse abi dia takmau pulak..

ibu_arifa said...

anak saya pun sama gak.. tp dia gigit purse tuh.. kalo dpn tv..dok merebut remote astro, dan surat2/majalah2 kita. paling fav..h/p...baik h/p saya atau asben.. sib baik usia h/p tu dah 3 thn,dah pening2 kadang2.. tak lah syg sgt..cam h/p baru.
budak nk besar..mcm depa nk tau..

ibu dania said...

hahaha.. dania plak sekarang ni suka main handphine or remote control...huhhuhuhu~~~

adlinahusaini said...

bestnya baca development baby..tak sabar saya nak rasa semua ni..my baby baru 4 mths.. jenguklah bb saya kat http://familysempoi.blogspot.com.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...