K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Monday, October 5, 2009

HaDiAh BeSdAy hAdIFF

Hadiff,

Ni hadiah besday dari Ummi tuk Hadiff..Abah xsuka bg material (Ummi yg materialistik...HAHAHAHAH) , Abah bg Amanah Sham Didik kat Hadiff, InsyaAllah Abah akan boh tiap2 tahun..(tp Abah ckp xmo bgtau sampy Hadiff dah 18Tahun..).

Hadiff suka dak beskal nih, Ummi ngan Abah leh tolak2 sampy Hadiff pandai kayuh sendiri naa.. (berjalan pun xterrer lagik..heheheh).

Hadiff suka sangat sampy nak mandi semalam pun kena perang besaqkan... pastu merajuk xmo tengok beskal tu...tp Hadiff eksen saja kannn.... pastu macam xmo tidoq semalam dok belek2..(besalaaa kann kita pun camtu gakkan kalau dapat benda baru kann..)..

Hadiff posing with his new beskal (sesungut dah tercabut semalam..dan sebelah lagi tercabut pagi tadi....pasni xtaulaa apa pulak yg tercabut)

Ngah explore barang baru.. "Selamatkaa tayar nih?"

Aikk?!! Hadiff bukan jadik passenger naaa..kena dok depan!


Aiyakk!! Suka dok lam ni lakk..

Sebabkan Hadiff suka dok lam bakul kuning tu..Abah dah cabut keluaq..Sowi naaa... merbahaya tuk kesihatan.. tp yg lawaknyaa pagi tadi Hadiff amik bakul tu try boh balik kat beskal... hehehhehe ingat noo...

8 comments:

Ely Hasrul said...

ya allah comelnye hadiff duk dlm bekas kuning tuuuuuuuu

ibu_arifa said...

bestnyer tgk hadiff dpt basikal baru tu..

saya pun ingat nk beli beskal cam ni gak kat Dalila.. tp tgk kat sini RM 180 satu..rozy beli berapa harganyer..beli kt mana?

Sitisifir10 said...

Hadiff, berhati2 di jalan raye ye....raga belakang tu tolong la maknye bawak barang balik market eks/.

Rozy said...

elly,

dah masuk..nak kuaq plak xleh... klakar tengok

ibu arifa,

rozy beli kat manjaku parit buntaq nih..rm130 ja..

sitisifir,
leh bawak pi market parit buntaq nih.

Hayatie said...

haha..dah jadi passenger tu...sapa nak jadi driver pula..

Mama Shinta Musraika said...

Shinta jadi driver boleh?

Rozy said...

Shinta driverlahhh...vroommm... vroommm..

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

hehehe..dia nak jd penumpang aje..tak nak jd pemandu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...