K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Friday, April 23, 2010

Yeayy!! Menang beg baru!!!

Ingat tak entry pasal saya kepingin sangat nak beg baru kat SINI dan SINI?
Cam xsangka laks bila Bagskaki dah announce winners kat Momsbloggerplanet..
Yeayy!! Menang..impian menjadi kenyataannn..syukur alhamdulillah (sambil angkat tangan macam iklan Hai-o pat beranak tuu)
Nak tahu saya menang beg apa?
Ni haaa....

FREE gin&Jacqie Joanna Travel tote set worth RM139.90




Santekkk kannnn...

Tenkiu BAGSKAKI

Tenkiu to semua yg klik-klik kat link di entry entry tu...

I lebiu allll!!!!

16 comments:

Aishah Megahasz said...

I lap U tooooo...
Selamat bergaya dengan beg baru :D

Rozy said...

Tenkiu Aishah!!

Imaan09 said...

bestnyerrr..
tumgpang gembira!

Rizziela said...

Cantiknya bag merah tu

Rozy said...

Imaan09,

thanks..cam xcaya lakss..ekceli target beg yg murah2 ja..

Riezziela,
Xtau lak nanti dia nak pos beg yg kaler apa... wishing for merah gaks..

nadnye said...

bestnya... tahniah rozy, nak jugak bag merah :P

fiza said...

Congrats rozy, rezeki ibu mengandung (^_^)

Rozy said...

thx kak nad!!

thx fiza..rezeki..

Pah Zarihan said...

wah cantiknya bag rozy..
congratss...

Hanz said...

Tahniah Rozy! Nanti crita tau how u organize ur things with bag baru.. :>

Rozy said...

pah,

tenkiu!!

hanz,
i'm not that organized type..hehehhe
hope this helps!

Afne said...

waa... tahniah rozy!

Fid said...

hang ambik kala pa?aku ambik merah tu sbb aku rasa kalau aku nak beli merah hbku pasti pangkah kalu FREE suka ati aku laa

marron
merah palk aku tak sabaq ni

kakyong said...

wah.. tahniah.. sgt kagums dgn anda... selamat melaram dgn beg baru... jeles nya....

nuyue said...

waaouuuuu..
bestnyer
tahniah laa yer

scudmami said...

wahhh... congrats menang beg tuh... rezeki baby gak tu.. mana tau baby girl ke, sesuwai laaa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...