K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Tuesday, February 1, 2011

PeCaH LaGI

Tak suka botol safety plus.. penutup  botol dia brittle..
jatuh sikit dah pecah..
harini punah satu botol EBM tumpah..
adoyyaaiii rugi-rugi...

ni kali ke-dua ni.
so kawan2 kalau nak beli botol tu fikirlaa baik buruknya..
saya suka botol bumble bee...so far jatuh tak pernah lagi pecah..
tp tu laa printing dia cepat betul hilang..
suka botol MLO gak, tp since Husna consume just 4oz..
bila pump guna botol 5oz terasa macam dapat ciput lak..
ceeyyyy saiko betul tu.. :p

tapi tu laa.. syukurlaa..rezeki Husna..
selalunyaa kalau pump pukul sepuluh memang dapat cukup cukup 4oz..
rini dapat laa 7oz lebih..
Allah bg ganti yg tumpah tadi tu.. Alhamdulillah..

6 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

botol avent tak penah pecah
rafiq siap main baling2..uhuhuhu

bumble bee mmg cepat pudar..tapi okla..tak mudah pecah jugak :-)

Zaidah said...

alhamdulillah....allah dah gantikan dah ebm yang hilang tu....

Ibu_Niyaz said...

sama kes mcm sy
br je berseronok sbb tmbh storage bottle utk baby, bli safety plus...
tp terjatuh time nak kuar kan dr freezer
trus pecah tutup dia
xsesuai la nama dia safety
hehehe

mmg bumble bee sgt tahan
try la jingle jungle plak

Rozy said...

rose,
husna tak guna puting avent..dia guna puting murahan jaa...:)

zaidah,
syukur..alhamdulillah..

Ibu Niyaz,
saya ada botol jingle jungle tu..org bg present..tak guna2 pun lagi dok bawah katil..hehehhe

Mieja@Amiizaa2001 said...

alhamdullilah byk susu husna...akak tumpang bersea=mangat rozi:):)

Rozy said...

thanks k mieja!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...