K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Thursday, November 5, 2009

HaDifF NeW InTeReSt - MaGnET

Hadiff new interest that makes me happy... men magnet ties lekat2 kat washing machine.. while me (or always Mr Asben?) cook, he would affix and pull back the magnetic bars from the WM. Learning process in progress... he would also use a steel spoon to play with it. Though I am afraid that he might break it (whoo..sayang woooo..my collection tu), I guess it does help me providing some peace. Hehehheheh..


Lekat-lekat

Bab ni yg fail sikit, suka masuk mulut.

4 comments:

Pija Madzlan said...

:) mengalihkan perhatian anak seketika dengan cara ni memang amat berbaloi2... :)

Anonymous said...

miya time i mula2 beli ABC & 123 magnet, bukan main syok dia. dok lekat & cabut. time tu dia around 10months kot..

now dah 18months, bukan main buat bunyi cam konon2 mengeja dgn ABC tu..tak pun sibuk mengira.

Rozy said...

pija,
ha aa..aman sikit...hehheheh

ija,
rozy kena cari gak tu...

Afne said...

hadiff leh geng ngan kak hana. ntah mana2 dia angkut FM tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...