K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Monday, September 28, 2009

BiLa DaH xTeRtAhAn


"Kami xkegha...kami nak gak!!"

Ni lah rupanya bila budak kecik dah mengamok nak nenen.. xpedulik dah Ummi dia tengah drive kaa.. huhuhu... makin hari makin challenging betoi dengan budak ini..
kena lak dah jadik habit..bila nek keta ja nak nenen...layan feel..
so redha jalah.. kalau nak ikutkan me nak terus jaa drive while breastfeed tp sibek my mom ada sebelah..
Kata my mom : Ishh..xpenah-penah orang wat camni.. benti sebelah...

6 comments:

Ely Hasrul said...

hamboi kecik nye peha jeles aku

Rozy said...

Ely,

peha anak aku ker peha aku yg seksiss tuh?
wakakakak!

Unknown said...

ekekkekekekke...nakai gak si bujang roxy ni ek..

Ely Hasrul said...

peha ko la.. dua peha ko baru sama ngan sebelah peha aku cisss.. jeles..

Rozy said...

weyy ely,,
tu camouflage suaq jean aku jer lahh.. hehhehe

June,

itu budak..makin besaq makin bijak..
xterlarat dehh.,

Aliff Imran said...

wah..hadef..canggih la minum milk ader gaya...hahaha...
MAMA ROCK..HADEFF PUN ROCKK!!! HOYEAAAAAHHHH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...