K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Tuesday, June 22, 2010

BeG PuJaAn HatI Kuu

since diri ini banyak ngat masa terluang (sowii boss literature tu lom ada minat nak baca2 lagi laa..huhuuhuh).. me nak wat listing beg2 yg me tingin bangat nak jadikan binti.. ekceli I am not that branded kind of person.. just looking at the design saja maa, I will definitely will search for a less rega punya beg.. beli kat Jusco or Parkson ja..

Searching through the net... banyak ngat yg berkenan.. ohh FYI, I never in my life buy any beg with rega more than RM200, and don't plan to buy any. I am that kind of person yg belasah guna sampy koyak rabak and I do not have any bag collection or even shoes!! My current bag belasahan is a big bag from Cleef yg bley sumbat my lappy and selipar adalah selipar merah Asadi.

So,here is the list

From HERE

and from HERE
and several from HERE

It does not have to be the normal black or brown or white or beige colour.

May be eccentric blue, like this?Or corak2 macam ni?Yang nih pun lawo gaks..Whatever it is, the space of the bag must be generous enough for me to put in diapers, my purse, handphone and some biscuits for my kids.

Definitely will buy one after I complete my pantang... guess this is going to be a present for myself..hadiah diri sendiri dapat baby baru..aci dak?

Or, my birthday present??

Pstt: Agak2kan kalau me pakai beg ori Coach, u all akan rasa me pakai yg ori ker yg pirate? As my colleague pernah cakap.."xyahlaa beli brand Coach nanti org kata kita pakai yg pirate..baik beli brand B*nia, CR atau S**bonia ja..". Tend to agree with her also.. plus not that me xmampu, but better spend the $$ to something else..Just my humble opinion saja..

6 comments:

CatlinaFly said...

pernah pakai beg bonia , lepas bertunang and beg sembonia , lepas kawin...skrg belasah beg leno je selalu.byk saiz besar2 tapi cun.sy pun sama, selagi tak koyak, selagi tu tak tukar..

Afne said...

beli bag mahal tu idak leee.. bila fikir oooo that $$$$ blh guna utk benda lain. mcm afne belasah je even takde brand pn pakai asalkan cukup bsr utk kegunaan afne & masuk brg anak2.

Lynn Abd Latib said...

rozy..

kalo rasa nak reward dr sendiri stlh berpenat lelah keja..boleh jer.ada 1 blog yg jual coach original..harganya boleh tahan rendah dr harga pasaran..boleh main kutu lgk..

http://princessvictoriastylo.blogspot.com/

boleh try tgk..intai..wat bajet..

saje2 suka-suki...

Unknown said...

setuju jugak ngan kak rozy..better spend $$$ tu beli yg lagi pekdah

Izwa Kamaruddin said...

saya setuju yg bab2 xde koleksi handbeg ngn kasut sbb saya pun saem pkai 1 then belasah smpai x bleh pkai.heheeheeh...

Unknown said...

rozy,
kakyong pun sama la.. henbag seme dah koyak rabak.. la ni pakai jer beg apa yg ade.. asal leh muat bbrp brg anak2..

tp setakat nak jamu mata tgk beg cantik2 tak salah kan...
nanti anak dah 2, kena lah hendbag besaq.... ;) x kesah brp harga.. ade org kesah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...