K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Tuesday, January 4, 2011

Bila Ummi nak wat kek?

Hadiff suka makan kek..
Abah dah tanya bila Ummi nak wat kek?
Aiiyarkk!! Wat kek pun kena ada mood.
Hmm...bilaa laa tu?
Tepung dalam peti es tu dah expired ka lom?
Cocoa powder?
Buttercup confirm banyak lagi..sentiasa beli bila harga jadik below than RM3.
Mood..mood..meh sini sikit.
Ni gambaq kek yg dibuat masa tengah ada mood.
Tengah rajin..

3 comments:

Pah Zarihan said...

wahh comei kek hang....yaa aku mmg kalo nak baking kena ada mood...tp sejak kejadian banjir aritu jgn kata baking, nak masak pun mls tgk dapur semak hahaha

kakyong said...

wah... kalo macam ni anak2 ku ber3 tu sekali adap jer... buat kek yg tak jadi pun habis depa sapu bersih.. ini kan pulak kalo yang comel mcm ni.... ekkkeeeekkkee

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah pandai ek buat kek.. ila mmg tabikla bila tau mak2 ne pandai buat kek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...