K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Friday, September 4, 2009

NuRsInG T-ShIrT to GiVeAwAy - CLOSED!



Dear Friends,

If you fit in these criteria, I would like to give you my only nursing shirt to you, (mylovelycloset). This t-shirt is in a good condition (baru pakai 2 kali kot). The reason to give away this shirt, is simply because I found this shirt is not convenient to me (but may be convenient to you).
So dari terperap lam almari, better bg kat orang kan..


Kriteria2nya:-
1- First and foremost, mestilah a breastfeeding mom.
2- Body build size must be L (sebab baju size L), but if you prefer to wear loose t-shirt, M size will also fit nicely.

Syarat2
1- You do not have to be my follower, kalau nak jadi..terima kasih.
2- You do not have to link my blog to yours, kalau nak link jugak, terima kasih.
3- You do not have to make any entry in your blog, just leave a comment that you are interested to have this t-shirt and make a simple slogan (hehehehhehee<-- cam jawap contest kat surat kabaq la plak)
"Saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana ....................................................................."
Tidak ada limit patah perkataan.. ikut suka yer..
4- Tarikh tutup...adalah ANYTIME..

Kos penghantaran akan ditanggung oleh saya..pemenang juga akan dapat "surprise gift" dari saya..jeng..jeng..jeng..

So kalau berminat dan memenuhi criteria di atas..silalahh join yer...

Itu sahaja... Zillions thanks!!!

Adios!!!

regards
Rozy

13 comments:

Edzeg said...

Saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana:- dalam Islam sendiri menganjurkan agar anak disusukan oleh ibu kandungnya,disamping mengeratkan perhubungan antara ibu dan anak, susu ibu membekalkan khasiat dan antibodi yang secukupnya untuk simanja, mungkin dengan menyusu di tempat awam ini akan lebih memberi kesedaran serta menarik minat lebih ramai ibu2 di sekeliling kita mengamalkan penyusuan badan.

Rozy said...

Edzeg,

thx for joining.. tp xmemenuhi syaratlaa dear.. only for breastfeeding moms saja..

Zainab Norazman said...

nak join.. tapi alamak.. rasanya saiz tk ngam kut.. ahak..

tk per, tk der rezeki....:)

ibu_Arifa said...

saya nk cuba yer..

slogan saya tidak segan menyusu ditempat awam kerana...telah banyak kemudahan yg disediakan khas utk para ibu yg mengamalkan penyusuan badan bg membolekan mereka utk menyusukan bayi mereka dimana2 saja..bagi saya penggunaan nursing t-shirt amat membantu ketika saya di luar rumah..jadi kenapa mesti malu untuk BF anak sendiri..tepuk dada, tanya akal..

Nik Ha said...

Nak join nak join! Pucuk dicita ulam mendatang ni kerna ku tgh mengompol nursing shirt/blouse/jubah. Kalau dpt free lagilah suker..he..he..Ku memenuhi sume kriteria tercatat termasuk saiz itew..kekeke..

"Saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana pastinya tidak salah melakukannya, si comel perlu diberi 'makanannya' (takkanlah nak tunggu balik rumah pula ;)).Yang penting aurat dijaga, pakailah nursing t-shirt atau nursing cover. Si comel mendapat khasiat susu ibunya, di mana jua, bila-bila masa. Si comel kenyang ceria, ibu pun pasti gembira"

TQ ;)

Rozy said...

ibu dania,

ni tuk yg bam bam cam rozy ja.. ;-)

ibu arifa,
cam semangat sangat slogan kata nyaa

nik Ha,
"si comel kenyang ceria, ibu pun pasti gembira" <-sukalaa ngan ayat nih..

Dayah @ Real Ummu said...

wah nak join jugak...dayah masih BF mom(nite feeding ) kan walaupun dah topup FM/fresh milk..heehe? tapi tak pandai wat slogan la ..try je la ek..

**SAya tidak segan menyusu di tempat awam kerana yang pertama saya yakin dengan apa yang saya lakukan,saya tau ini adalah yang terbaik yang saya lakukan utk anak tersayang, tidak pernah amik kisah mata2 atau suara2 nakal melihat saya menyusukan SI di tempat awam.

Saya jugak yakin dengan penampilan saya samaada menggunakan baju menyusu, baju biasa yang berbutang /berzip di hadapan, dan tudung yang saya sentiasa pastikan menutupi aurat saya dengan sempurna ketika menyusu**

sayaseorangsurie said...

saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana... saya tahu bagaimana mahu melindungi "b" saya dari kelihatan oleh orang ramai dan tidak perlu segan kerana perkara menyusu itu adalah lumrah dan tak perlu dijadikan isu malu atau tak malu. kenapa..?? orang yang lalu lalang tu tak penah nyusu dengan mak diorang ke?? saya sendiri esklusif menyusu kedua-dua orang anak saya dan tidak punya sebarang masalah. kini anak ke-2 saya sudah pon berusia 2 tahun 6 bulan tetapi masih menyusu badan. susu ibu adalah yang terbaik dan memang benar.. bila menyusu badan betul-betul mengeratkan hubungan antara ibu dan anak. kita akan betul-betul rapat dengan anak ketika kita menyusukan mereka..dan ketika itu kasih sayang yang dicurahkan tidak dapat dinilai.

Unknown said...

Saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana buat apa nak segan malahan saya prlu bangga sebab saya ibu yang bertuah dan di beri peluang oleh Tuhan utk menyusukan anak. Aya bangga bila orangmelihat saya menyusukan anak.

ummu said...

salam,salam perkenlan.
sob sob..tak dapatlah saya join pertandingan ni. sebab dah dekat 4 bulan berentikan BF...takpelah saya berikan sokongan kat kawan2 semua erk.

Fizah said...

Saya tidak segan menyusu di tempat awam kerana ia adalah persembahan kasih dan cinta seorang ibu kepada si belahan jiwa. Penampilan dijaga, aurat terbela, si kecil kenyang gembira.

I don't shy breastfeeding in public, It's the way I show my love to my little ones. Appeareance and aurah guarded, baby happy sated.

Salam kenal dan kasih orang-orang berpuasa! :)

Rozy said...

Salam, dengan ini saya tutup GiveAway ni.. tunggu yer nama pemenang akan diumumkan ANYTIME now!!

Saya ucapkan terima kasih pada semua yg menyertai give away ini.. tahniah kerana anda memberi yg terbaik buat yg tersayang..

mamaQaseh said...

tak sempat nak join pun tak perlah...apa pun salam perkenalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...