K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Wednesday, March 17, 2010

HaDiFfBoLaT dAn UnBoRn aDiK


Hadiff dah pandai sebut adik... bila saya cakap adik sambil usap perut..dia akan datang dan sebut aaaaaaaaaaadiiiiiiikkkk.... sambil senyum-senyum... entah adik perempuan ke adik lelaki yang Hadiff akan dapat... mana2 pun saya tak kisah asalkan sihat dan boleh jadi kawan Hadiff nanti. (dan Hadiff xlaa asik cari Ummi saja sebab dah ada kawan kan...)

Saya memang bagitau Hadiff tiap2 hari yang Hadiff akan dapat adik.

Saya: Hadiff mai cium adik

Hadiff akan datang pada saya dan cium perut saya sambil senyum-senyum, sambil sebut Aaaaaadiiiiiikkk

Sweet saya tengok..tapi saya tak ajar dia cium perut pun, pertama kali dia cium perut saya pun kind of terkejut jugak..

Hmm entah-entah, Hadiff ingat adik tu perut... hehhehe

AdikHadiff memang aktif sangat macam Hadiff jugak dulu (sebab tu saya rasa Hadiff akan dapat kawan wrestling dan Abah akan dapat geng mancing lagi sorang)

Kalau saya baring, Hadiff akan 'lepak' dekat perut saya, walaupun kadang-kadang saya rasa mengah juga tp biarlaa Hadiff rasa adiknya yang suka menendang-nendang tu.

Tapi yang pastinya kalau Hadiff nak tidur, dia still akan sondol-sondol saya.. (adeyy..sondol laa Abah pulak..)

Semoga bila adik Hadiff kuar nanti Hadiff dan adik akan jadi adik-beradik yang rapat..
tak mau gaduh-gaduh naaa

9 comments:

Adlina Husaini said...

ala bestnya hadif bolat nak dapat adik..sian aisy berkurun lagi nampaknya nak dapat kawan sebab mummy tak leh pregy lagi wat msa ni..kena after 2 yrs sbb mummy bersalin aisy ikut tingkap hihi..hopefully hadif tak cemburu dgn adik bila dia dah kuar nanti k

Rozy said...

Ina,
harapnya xjeles laa..dan yg pastinyaa pas adik hadiff kuar..hadiff akan back to Ummi's milk..

MamaAdwanEncem said...

ish besh pulak rasa.. jeles pun ada... sib baik adwan tak reti mintak adik lagik hahahahaha...

Afne said...

rozy, afne pn ajar hana sejak preggy haziq.. adik baby.. adik baby. trs dia dtg cium pusat ibu hehe

mula2 tu jeles jugak la.. nk tumpang nenen la, tumpang pangku la, semua nk ikut sama. bab buli tu ada la jugak insiden gigit menggigit. benda tu happened tetiba. sian haziq huhu

Rozy said...

Adwan,

mintaklaaa kawan wrestling dari mama...hehehhe

Afne,
Ni xtaulaa... aktiviti mengigit Hadiff masih active lagik..dapat adik nanti xtaulaa..

Normaliza said...

bestnye baca citer ni..tak saba plak nak pregnen lagi..hehe

mommyYen said...

bes nyer hadif dah nak dpt adik..ada buat kawan bermain kan..huhu..bila la nak pregy lagi ni..niway..take care dear..

Pah Zarihan said...

rozy,
dah tau ka boy or girl....mmg meriah bila anak nak masuk 2...lagi pulak bila umoq pun tak byk beza hehe

Rozy said...

Normaliza,

bila lagik nak tambah bilangan?..hehhe

mommyYen,
Nathaniel nak adik u..

Pah,
Tak scan pun..nanti kalau scan kat klinik desa kalau misi habaq..ytau laa nanti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...