K.A.W.A.N-K.A.W.A.N.K.U

Thursday, March 25, 2010

DeTiK-dEtIk beRhArgA


Nama: Muhammad Hadiff Raef
D.O.B: 30 September 08
Umur: 1 tahun 6 bulan

Detik-detik berharga...

Kalau bersama Muhammad Hadiff Raef aka HadiffBolat memang selalu terasa setiap detik itu berharga cuma kalau dia meghap..kureng sikitlaa berharga buang sekupang dua ..hhehehe. Hadiff baru dapat kaki masa umur dia genap setahun. Tahun lepas...yerlah Hadiff lahir pun tahun 2008 30 September. Saya rasa hidup sungguh berharga melihat dia boleh berjalan seawal usia itu...lani Hadiff baru 1 tahun 5 bulan so kita leh expect Hadiff tengah sibuk explore dan meng'upgrade'kan skill berjalan dan berlari... kalau lepaskan Hadiff ditempat yg lapang, teduh (hmm teduh jaa kaa?) dan berangin..mood berjalan dia akan memuncak..oohh.. memang nampak sangat kebahagiaan Hadiff diberi peluang berharga sebegitu..seperti gambar diatas... masa tu saya pun rasa lega pinggang dan bahagia sikit sebab tak payah dukung Hadiff. Tetapi kena berhati-hati sebab this small bulldozer nih main talaa ja mana arah dia nakpi. Ohh..cerita sikit tentang gambar diatas ya... tu muka budak kecik yang baru keluar dari Zoo Melaka..happy sangat boleh tengok gajah, bird dan macam-macam lagi binatang.

Kita semua sebagai mak,ibu, ummi, mommy memang rasa hidup ini sangat berharga kan bila berdamping dengan anak-anak.. (saya baru anak laa..dah baru sorang kann).. tengok anak kita tersenyum (HadiffBolat suka sengeh), tengok anak kita bebas berlari (sampai kita pun leh sakit jantungkan takut terjatuh), menikmati keindahan dan keamanan negara kita ini tanpa ada perasaan takut..tak macam kat tempat masih berlaku peperangan.. sian kann kanak-kanak kat sana.. (sorry teremo lakss)

Oleh itu,syukurilah dan nikmatilah kebahagiaan yang kita kecapi sekarang.. Alhamdulillah... anak-anak adalah anugerah tuhan yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sia-siakan mereka...

Kat bawah nii adalah sponsor2 yg baik hati tuk contest yg happening ni... just click on the banners to check what they have to offer!! Thanks ya!!



dan akhir sekali towkey tupperware

Pn Raudzah Adnan
raudzahadnan@gmail.com

Puan penganjur... harap saya memenuhi syarat2nya ya....
link address tak sama naa... mata xbopa centre baca tajuk tadi..

Terima kasih..

XOXO
Rozy

3 comments:

Aishah Megahasz said...

Salam. Detail tak bubuh pun..huhuhu. Tak pela dah masuk dah dalam senarai peserta. Good luck.

Rozy said...

Aishah,

detail nak wat kelainan masukkan dalam cerita di underline kan..

Dayah @ Real Ummu said...

gudluck Rozy...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...